sobota, 13 kwietnia 2013

Piękne ciało na lato......czyli niewłosowa akcja

Bardzo ale to bardzo chciałabym Was przeprosić za moją nieobecność, ale niestety w szkole wcale nie jest tak kolorowo jak każdy by chciał. Mamy niesamowitą ilość sprawdzianów, kartkówek i Bóg wie czego. Dodatkowo za tydzień przyjadą do mnie koledzy z wymiany..... przychodzę do Was ze wspólną akcją.....tym razem nie włosową. Moje hasło to "piękny brzuch na lato". Na czym to polega??? Mianowicie będziemy ćwiczyły codziennie jeden trening (w moim przypadku Ewy Chodanowskiej ( dostępne są na YT oraz oficjalnej stronie sportsmenki)) Każda z nas może wybrać dowolny rodzaj ćwiczeń (rozłożone są one zaawansowaniem) Bardzo proszę wszystkie dziewczyny które mają zamiar wziąść udział w projekcie, aby w komentarzu napisały dokładnie tak jak ja teraz :

Nick/imię: photox
Aktualna waga: 52 kg
Wzrost: 165 cm
Od kiedy zaczynacie:: 11.04.2013 (jestem po trzech killerach :P)

P.S Jeżeli chcecie możecie wysłać mi zdjęcia. Mejl to katbunny@poczta.onet.pl
Wyniki porównamy 15.05.2013.

                                         
To ja (przepraszam za słabą jakość, ale tak jak mówiłam nie mam jak na razie sprawnego aparatu)

P.S.S A teraz co będzie Wam dawało siły do ćwiczeń ???
  • Świadomość, że pięknie wyrzeźbicie swoje ciało
  • Najlepiej jest poszukać sobie ulubionych, motywujących do ćwiczeń piosenek. W moim przypadku świetnie sprawdza się Taylor Momsen, Rihanna,RHCP i JB :P
  • I oczywiśćie cała garść inspiracji :P

A Girl's Diary
Make it reality...
Make it reality...
bikini | Tumblr
Tumblr
72117_590131417666463_1018459913_n.jpg 612 × 612 pixels

8 komentarzy:

  1. Przez jakiś czas ćwiczyłam z Ewą, ale ostatnio przerzuciłam się na ćwiczenia Mel B i są dla mnie o niebo lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. potwierdzam, ja też ćwicze z Mel B, z Ewką już nie tak często :P

      Usuń
  2. Nick/imię: włosowe szleństwo
    Aktualna waga: 48 kg
    Wzrost: 162 cm
    Od kiedy zaczynacie: 14.04.2013

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne są także ćwiczenia Tiffany Rothe;-) kobieta ma świetne kształty.
    Ok przyłączam się do akcji.

    Nick/imię: Lolavie
    Aktualna waga: 60 kg
    Wzrost: 170 cm
    Od kiedy zaczynacie: 15.04.2013

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ćwiczę z Ewą ponad 4 miesiące, a efekty są znikome. U mnie tak jest bo nie umiem oprzeć się pokusie i albo jem słodycze, albo nie. Mimo to się przyłaącze, choć sama starałam się ćwiczyć codziennie. Moje pytania to: kiedy porównujemy zdjęcia? Ćwiczymy codziennie włącznie z niedzielą i sobotą?
    Nick: Woogie Boogie
    Aktualna waga: 60kg
    Wzrost: 160cm
    Od kiedy: 13.04.2013

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak starajmy się ćwiczyć codziennie. Zdjęcia bardzo proszę wysłać do 13.05 (chodzi mi tutaj o zdjęcie z dzisiaj i z końca akcji) :P
      Pozdrawiam i dziękuję :)

      Usuń
  5. Junіor аpparel, cool shoes and accessories for the
    yοung fashion star. Howevеr, theгe are those who arе able to get gooԁ imprеssionѕ
    from customегs, thus, eaгning adԁitional income by
    way of generous tips. Remеmber you ωill no longеr hаve your summers
    freе to earn that еxtгa cash, nor will you bе able to snеаk off to the beаch for a couрle of well deserѵeԁ rеcuperаtive ωeeks.

    OdpowiedzUsuń
  6. Store Alarms агe sometimes triggered by Cell
    Phones and Metal Οbjects. fаlls slіghtly behind the others, but is still quite turnkey.
    There is a Kοѕhaгу just beуond the bazaaг that haѕ great food for а fгаctiοn
    of the bazaar ρriceѕ.

    Alѕo visit my web blοg the perfume shop

    OdpowiedzUsuń

Zależy mi na każdym moim czytelniku. Jeżeli macie możliwość - komentujcie. Wywołujecie tym zawsze uśmiech na mojej twarzy :)
Przyjmuję także tematy na zamówienie. ŚMIAŁO WYPOWIADAJCIE SIĘ W KAŻDEJ SPRAWIE.Słowa krytyki zawsze motywują :)