niedziela, 7 kwietnia 2013

Justin Bieber na Omegle- zupełnie niewłosowo :)

Wiem że to może wydawać się dziwne.Proszę Was tylko o jedno........jestem zupełnie zdrowa psychicznie i mam nadzieję że mnie zrozumiecie.Mianowicie w piątek wpadła do mnie Dominika. Zrobiłyśmy trochę z jej włosami(nadal jestem sobą), puściłyśmy sobie fajną nutę i zdecydowałyśmy się wejść na Omegle. Wpadłyśmy na kilka naprawdę fajnych osób. W pewnym momencie zauważyłam kogoś znajomego, kogoś kto często przewija się przed oczami wielu ludzi. Zaczęłam szturchać przyjaciółkę a ona nie chciała uwierzyć. Cała nasza rozmowa w Biebierem lub fejkiem Biebera trwała 7-8 minut. Nie obyło się od pisku, łez i błagania aby został jeszcze chwilę. Jakbyście zobaczyły moje ręce.......harlem shake :P
Cóż nie wiem co myśleć na ten temat. Dominika ciągle przegląda filmy które nagrałyśmy ( dzięki Bogu miała ze sobą aparat). Po tym wszystkim nie miałam nawet ochoty na zdjęcia ( a szkoda bo przydałyby się do ppodsumowania).

P.S A teraz wysuńmy wnioski ( na marginesie to kocham podsumowywać :P) jeżeli jeszcze nie wchodziłyście na chatroulette ani omegle to trzeba to jak najszybciej zmienić. Można poznać  naprawdę fajnych i miłych ludzi ( spotkałam tam osoby z którymi utrzymuję stały kontakt i zawsze kiedy się widzimy wywołują uśmiech na mojej twarzy)

P.S.S Tutaj informacja dla wszystkich hejterów. Nie jestem jego fanką,ale Justin zasługuje na szacunek. Człowiek jest naprawdę bardzo uzdolniony i mimo tego że jego teksty to nie słowa piosenek Slasha, RHCP czy jak kto woli Grubsona to są one naprawdę znośne i nawet jak w moim przypadku do polubienia i śpiewania przy myciu okien lub pod prysznicem :P


19 komentarzy:

  1. Wow! Ale super! O czym gadaliście:D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to tylko taka wymiana zdań była. Kompletny spontan......

      Usuń
  2. to nie był on zapewne. nie wiem jak, ale da się wrzucić swój "filmik" jakby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że się da....... cały czas się nad tym zastanawiamy. Z jednej strony to dziwne że ktoś taki jak on chciał z nami pisać a z drugiej był aż do złudzenia realistyczny, taki normalny....

      Usuń
    2. możliwe , że to był on jak bylismy ze znajomymi dziś na omegle to też go spotkaliśmy tylko to na 100% on trwała rozmowa około 2 minut on coś jeździł na rowerku śpiewał it ale go słychac nie było ;/

      Usuń
    3. poszperałam w necie i okazało sie żę te video to był tylko zrzut to samo nagranie widziałam na youtube ze stycznia.....

      Usuń
  3. Nie ma się czym podniecać... już chyba 10 moich znajomych utrzymuje, że gadało z Justinem Bieberem na omegle. To nie jest obraz z jego kamerki tylko spreparowane filmiki, żeby wyglądało jakbyście z nim rozmawiały..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to nie jest nasza sprawka.Jak coś to osoby z drugiej strony....

      Usuń
  4. anonimku wyżej. to prawda sa takie
    filmowi sama z takim "gadałam". ale.one.zupełnie inaczej wyglądają. poza tym.jak ktoś.go.zapyta o jakas rzecz spontaniczna to nie.mają.odpowiedzi ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ten nasz Bieber sam zupełnie zaprosił nas na koncert w sierpniu i naprawdę wierzę w to że to był on :P

      Usuń
  5. to jesteś jego fanką czy nie ?!

    OdpowiedzUsuń
  6. NA JAKI KONCERT??? W Polsce???

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest coś takiego, że można zamiast siebie na kamerce wrzucić filmik. Justina Biebera spotkałam na Chatroulette już dwa razy. Poza tym widziałam też, jak wiesza się człowiek, jak kobieta morduje własne dziecko i takie tam. Nie ma się czym ekscytować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przed chwilą trafiłam na tego samego :) to fejk niestety :c

    OdpowiedzUsuń
  9. http://www.youtube.com/watch?v=zJz4GC2CFdQ
    Niestety dziewczyny, ale to nagranie z livea na twitterze :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też spotkałam go na omegle z kolżankami, również podjrzewałyśmy, że to nie był on tylko jakiś filmik ale nigdzie takiego nie było przekopałam cały internet i naprawdę nie znalazłam nigdzie. Niestety nie udało nam się zrobć zdjęcia bo byłyśmy tak zszokowane, że aż przez przypadek się rozłączyłyśmy......

    OdpowiedzUsuń
  11. to nie prawdziwe bo na skype to samo było
    ]

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zrobić zrzut na ekraan omegle? PILNE!

    OdpowiedzUsuń

Zależy mi na każdym moim czytelniku. Jeżeli macie możliwość - komentujcie. Wywołujecie tym zawsze uśmiech na mojej twarzy :)
Przyjmuję także tematy na zamówienie. ŚMIAŁO WYPOWIADAJCIE SIĘ W KAŻDEJ SPRAWIE.Słowa krytyki zawsze motywują :)