niedziela, 21 kwietnia 2013

Mąka ziemniaczana na włosy czyli kolejny HIT

Nie wiem który to już raz będę Was przepraszać za moją nieobecność, ale naprawdę staram się pisać tak często jak tylko mogę. Teraz na szczęście będzie dużo wolnego i posty będą pojawiać się zdecydowanie częściej. Nadal nie pojawiło się podsumowanie marca ale po długich namyśleniach postanowiłam że dołączę jeszcze kwiecień. To chyba wszystko ze spraw organizacyjnych więc mogę przechodzić do tematu :)


                           SKROBIA ZIEMNIACZANA
Czy jest tu jakaś osoba która nie posiada mąki ziemniaczanej w domu???  Jeżeli tak to wybierzcie się do sklepu spożywczego i to jak najprędzej.Polecam też zabrać ze sobą 3-4 zł:).
Cała filozofia ze skrobią polega na dodaniu jej do maski (czy to gotowej, czy domowej).
Jeżeli lubicie iść na łatwiznę to do gotowej maski dosypcie 2 łyżeczki skrobi, wymieszajcie i nałóżcie na włosy na pół godziny.
Jeżeli natomiast jesteście "eksperymentomaniaczkami" to polecam wypróbować Wam mój przepis:

  • 1 żółtko
  • 1 łyżka oleju
  • 1 łyżka miodu
  • sok z cytryny
  • 2 łyżeczki skrobi
  • 1 łyżka gotowej maski
  • 10 kropli gliceryny
  • kilka kropli silikonowego serum
  • 1 łyżeczka henny 
Całość dokładnie mieszamy i nakładamy na włosy na około godzinę.

Jakie są efekty :

  • włosy pięknie błyszczą
  • są niesamowicie miękkie
  • bardzo ładnie się układają
  • są bardzo lejące i sypkie
  • efekty bardzo podobne są laminowania, tylko nie uzyskamy hełmu 
Skrobia świetnie sprawdzi się jako "suchy szampon" na włosach blond. Można ją dodawać także do masek na twarz.

Próbowałyście już skrobi ??? Jakie były efekty ???

Kisys end hags <3


15 komentarzy:

  1. Dodałam ostatnio skrobię ziemniaczaną do maski gotowej, efektem były pięknie lśniące włosy, coś cudnego, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest dokładnie tak samo + włosy są bardzo nawilżone :)

      Usuń
  2. Hmm właśnie siedzę z bardzo podobną maską na głowie ;))

    U mnie niestety skrobia nie daje jakiś spektakularnych efektów (nie zauważyłam ich), ale uwielbiam nią zagęszczać maski i te robione "w domu" i te sklepowe .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie zamierzam siedzieć z taką maską na głowie dzisiaj wieczorem :)

      Usuń
  3. A skrobia to bardziej nawilżacz czy źródło protein? Pytam bo moje włosy są wrażliwe na równowage emolintowo - humekantowo - proteinową a kusi mnie efekt lejących włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehm ehm jeżeli twoje włosy bardzo źle reagują na humekanty i proteiny to radziłabym na tą maskę uważać (w szczególności domową). Na początku proponuję zacząć od jednej łyżeczki skrobi do gotowej maski i trzymać ją nie dłużej niż 30 minut a następnie umyć włosy szamponem. Jeżeli wszystko będzie ok to można zwiększać porcje skrobi :)

      Usuń
  4. Coraz bardziej kusi mnie ta skrobia. Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie próbowałam ale mam na oku skrobię kukurydzianą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zbieram się do tej skrobii od miesiąca. Chyba jesteś kroplą przelewającą czarę. Jutro nakładam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja używam skrobi:) dodaję do różnych masek i też zauważyłam piękny blask i wygładzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytam już dłuższą chwile Twojego bloga pomimo,że jest już pozna godzina. Wkladasz wiele serca w swoje posty !! i rady są na prawde bardzo przydatne :))) pozdawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. też używam skrobie na twarz i włosy cudowna po niej cera i swietne włosy chociaż teraz mi strasznie lecą
    napisz cos więcej na temat maseczek ale domowych może jakieś stare receptury uwielbiam takie, mam patent na cudownie rosnące nowe włoski właśnie z takich zapisek babcinych, bukszpan woda i alkohol, mam szczęście że mam go w ogródku

    magda

    OdpowiedzUsuń
  10. Przede wszystkim Silikon w maskach( kosmetykach ) daje nam szybki i NIE ZDROWY !!!!dla włosów rezultat. Proponuje usunąć wszystkie kosmetyki w domu z silikonem na twarzy powoduje Blockade w porach, zanieczyszcza jest najgorszym składnikiem w produktach kosmetycznych. Coś o tym wiem😉.

    OdpowiedzUsuń

Zależy mi na każdym moim czytelniku. Jeżeli macie możliwość - komentujcie. Wywołujecie tym zawsze uśmiech na mojej twarzy :)
Przyjmuję także tematy na zamówienie. ŚMIAŁO WYPOWIADAJCIE SIĘ W KAŻDEJ SPRAWIE.Słowa krytyki zawsze motywują :)