czwartek, 4 kwietnia 2013

HIT- czyli odżywka Diplona do włosów zniszczonych.



Kilka tygodni temu będąc z przyjaciółką na zakupach poszłyśmy do Biedronki w celu obczajenia przecen.Będąc na dziale kosmetycznym Dominika wybrała sobie odżywkę Elisse, a ja zobaczyłam wielkie opakowanie z pompką w której mieściła się miłość mojego życia.Niestety obydwie stwierdziłyśmy że 7zł za 600ml to jakaś śmieszna cena, wypadną nam włosy i w ogóle Bóg wie co jeszcze się stanie.Tak mnie jednak skusiła że wróciłam po nią wieczorem (a miałam do przejścia pół miasta) Odżywkę wypróbowałam jeszcze tego samego dnia. Nadal nie mogę w to uwierzyć , ale chyba trafiłam na idealny dla mnie produkt.Pięknie pachnie, ma bardzo przyzwoitą cenę, dużą pojemność,jest łatwo dostępna, a to co robi z włosami przechodzi wszelkie standardy. Nałożyłam ją na chwilkę po myciu, spłukałam i od razu czułam że są nienaturalnie wygładzone.Przez cały kolejny dzień nie mogłam przestać ich macać i wzdychać. Włosy pięknie się układały, zapach towarzyszył mi od mycia do mycia (czyli dwa dni). Odżywka trafia oficjalnie na pierwsze miejsce w moim rankingu. Jeżeli jeszcze jej nie wypróbowałyście to koniecznie wybierzcie się do Biedronki.

P.S Teraz poluję na szampon z tej samej serii ale nigdzie jeszcze go nie widziałam.

P.S.S Mam do Was pytanie.Czy przeszkadza Wam że nie dodaję własnoręcznie robionych zdjęć ??? Bardzo proszę o odpowiedź w komentarzu.

Całusy :*

17 komentarzy:

  1. Mam do biedronki rzut kamieniem, musze ją obczaić;)
    Nie przeszkadza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się cieszę bo mój aparat "dziad" znowu się zepsuł.Chyba zainwestuję w coś lepszego.Może Nikon1 ???

      Usuń
  2. hahah . a moja odzywka to jakies dziadostwo :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam jej. Jaki ma skład?

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz ją widzę. Muszę jej poszukać.
    Też interesuje mnie skład.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj jest skład
      Aqua, Cetearyl Alcohol, Isopropyl Palmitate, Behentrimonium Chloride, Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Panthenol, Parfum, Isopropyl Alcohol, Benzyl Alcohol, Nacinamide, Phenoxyethanol Pottasium Sorbate, Hydrolyzed Wheat Gluten, Hydrolyzed Wheat Protein, Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein, Citric Acid, Sodium Benzoate, Methylparaben, Tocopherol, Ethylparaben, Propylparaben.

      Usuń
    2. Alkohol isopropylowy :( Nie jest to coś, co moje włosy szczególnie lubią... Ale zawsze mnie ta odżywka kusiła.

      Ostatnio w większych Biedronkach widzę ją normalnie na półkach, w stałym asortymencie, nie w koszykach na środku jako produkt tymczasowy.

      Usuń
  5. Wiele razy spoglądałam na biedronkowe odżywki jednak zawsze je omijałam ale po twoim wpisie mnie zaintersowała

    OdpowiedzUsuń
  6. Use the Stock Market to create passive income by ‘Renting’ your
    shares (writing covered calls is the technical name for this strategy) &
    combine this with a Real Estate portfolio
    designed to give you capital growth (he focuses
    on how to get ‘no money down’ deals). There are e
    - Book companies that will format your manuscript files into e - Book files and can even provide
    a cover image. Even so, the registry may be corrupted,
    destroyed, clogged up, or infected causing
    Windows to be unable to read the files effectively.

    Feel free to visit my web page ... free pdf ebook download

    OdpowiedzUsuń
  7. 5- The real truth about whenever and approaches to
    use each of those dumbbells and equipments to put on excellent
    muscle quickly. Check out this article instantly to determine for yourself.
    It will never feature large degrees of filler information,
    or even lengthy explanations.

    Also visit my site Somanabolic Muscle Maximizer Reviews

    OdpowiedzUsuń
  8. - Most successful bloggers blend their humor with writing and obtained effective results.
    Please make sure you are self hosting your Wordpress Blog.
    This method is considered one of the fastest
    ways to get your blog indexed by Yahoo.

    My blog post - WP Social Press Review

    OdpowiedzUsuń
  9. ta odzywka wcale nie ma dobrej dostępności :( jest tylko w HEBE, a tych drogerii jest mało w Polsce. No czasami bywa w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta odżywka ma działanie tylko powierzchniowe nie działa jakoś specjalnie wewnątrz włosa.Natomiast fajnie wygładza i lepiej po niej się włosy rozczesują.Zapraszam do mnie na jej recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. te odzywki i szampon sa teraz aktualnie w biedronce

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba czas wypróbować, może akurat wygładzi i moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń

Zależy mi na każdym moim czytelniku. Jeżeli macie możliwość - komentujcie. Wywołujecie tym zawsze uśmiech na mojej twarzy :)
Przyjmuję także tematy na zamówienie. ŚMIAŁO WYPOWIADAJCIE SIĘ W KAŻDEJ SPRAWIE.Słowa krytyki zawsze motywują :)