sobota, 23 lutego 2013

Hair Awards II - czyli włosowa inspiracja

W wolnym czasie bardzo lubię szukać na YT videoblogów dziewczyn których głównym tematem do rozmów są kosmetyki , pielęgnacja ciała, włosów oraz moda.Ostatnio odkryłam bardzo fajny kanał na You Tube , gdzie piękna amerykanka porusza tematy które kobiety lubią najbardziej. Wczoraj przeglądając jej filmiki natrafiłam na  temat pielęgnacji włosów który chyba najbardziej mnie zainteresował. Dziewczyna tłumaczy wszystko bardzo prosto i zrozumiale ( ale po Angielsku).Do tego bije od niej tak niesamowita energia że przez cały filmik szczezyłam się do ekranu komputera. Zwróćcie uwagę na jej boskie włosy. Uhhh jak je widzę to ogarnia mnie niesamowita zazdrość......:)
Pozdrawiam
P.S Dziś na blogu pojawi się temat pielęgnacji włosów bardzo zniszczonych.Wpadnijcie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zależy mi na każdym moim czytelniku. Jeżeli macie możliwość - komentujcie. Wywołujecie tym zawsze uśmiech na mojej twarzy :)
Przyjmuję także tematy na zamówienie. ŚMIAŁO WYPOWIADAJCIE SIĘ W KAŻDEJ SPRAWIE.Słowa krytyki zawsze motywują :)