sobota, 23 lutego 2013

Recenzja-Alberto Balsam szampon truskawkowy





Jest już dość późno ale napiszę jeszcze recenzję szamponu , który totalnie podbił moje serducho <3 .

ZAPACH
Oszałamiający zapach który przez bardzo bardzo długo zostaje na włosach.
Mi przypomina koktajl z truskawek i śmietany.Zawsze gdy umyłam nim włosy cała łazienka,mój pokój i pościel pachniała jak deser .
                                      2 PUNKTY/2 PUNKTY

KONSYSTENCJA
   Szampon jest dość gęsty, nieprzeźroczysty i różowy. Mi absolutnie nie obciążył włosów. Były po nim ładnie uniesione. Szampon świetnie się pieni i naprawdę potrzeba go nie dużo żeby dobrze umyć włosy.
                                   2 PUNKTY/2 PUNKTY

CENA
Płaciłam za niego 99 pensów w Anglii. Myślę że za tak niską cenę , a tak dużą pojemność jak najbardziej się opłaca :)
                                  2 PUNKTY/ 2 PUNKTY

DOSTĘPNOŚĆ
Tutaj niestety muszę ponarzekać. Niestety nigdzie indziej się z nim nie spotkałam tylko w UK.Wiem że można go zamówić przez internet ale wychodzi to 3 razy drożej :( Jeżeli ktoś ma informacje że jest on dostępny w jakiejś sieciówce to proszę o komentarz.
                                  1 PUNKT/ 2 PUNKTY
DZIAŁANIE
Ja do szamponów dużej wagi nie przywiązuję , ale ten jest naprawdę niesamowity. Moje włosy były  niesamowicie  nawilżone, sypkie i gładkie. Żaden szampon jeszcze nie spowodował u mnie takich efektów jak ten.
                                 2 PUNKTY/ 2 PUNKTY

9 PUNKTÓW/ 10 PUNKTÓW Jak widzicie zebrał bardzo wysokie noty. Jest to mój zdecydowany ulubieniec.Niestety w najbliższym czasie nie wybieram się do Anglii i prawdopodobnie przez długi czas nie będę mogła go używać :(

1 komentarz:

  1. te szampony są dostępne w tesco. nie jestem pewna, czy akurat ta wersja zapachowa, ale na pewno jest malinowa i jagodowa ;)

    OdpowiedzUsuń

Zależy mi na każdym moim czytelniku. Jeżeli macie możliwość - komentujcie. Wywołujecie tym zawsze uśmiech na mojej twarzy :)
Przyjmuję także tematy na zamówienie. ŚMIAŁO WYPOWIADAJCIE SIĘ W KAŻDEJ SPRAWIE.Słowa krytyki zawsze motywują :)