piątek, 8 lutego 2013

Pielęgnacja włosów zimą.Czyli jak o nie dbać by wiosną zachwycały :).

Witam Was bardzo serdecznie.
To już mój 3 post i najwyraźniej nie ostatni bo zrobiłam sobie listę tematów na najbliższe 2 miesiące. Dziś mając świetną lekcję W-F ( tak,tak chodzę jeszcze do szkoły, ale już niedługo:)) wpadłam na pomysł obróbki tego tematu.Wiem że jest dość późno ( w końcu prawie połowa lutego za pasem) ale mam nadzieję że te informacje Wam się przydadzą.


Zima to jeden z najcięższych okresów w roku. Nasze włosy wcale nie są zadwolone kiedy codziennie muszą zmagać się z mroźnym wiatrem,śniegiem i wilgocią. Dlatego w tym czasie powinnyśmy szczególnie o nie dbać.

Pamiętajmy żeby zawsze zakładać czapkę lub kaptur wychodząc z domu.Częściowo chronimy wtedy włosy przed mrozem i śniegiem.

Zawsze też spinajmy włosy w koczek lub kucyk na czubku głowy.Ograniczy to ich ocieranie się o kurtkę lub szalik

W zimie panuje intensywny okres grzewczy.W mieszkaniach i domach jest bardzo ciepło i niesamowicie może to przesuszyć nam włosy.NALEŻY BARDZO REGULARNIE OLEJOWAĆ WŁOSY ( 2-3 razy w tygodniu). Nie zapominajmy o nakładaniu odżywki po każdym myciu, nakładaniu maski głęboko nawilżającej 2 razy w tygodniu i stosowaniu serum na końcówki.

Na pewno zauważyłyście że chyba każdy ma problem z elektryzowaniem się włosów.Można ten proces ograniczyć czesząc je drewnianym grzebieniem z szeroko rozstawionymi zębami ( np. z TBS) , ograniczając suszenie suszarką i używając odżywek bez spłukiwania.

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zależy mi na każdym moim czytelniku. Jeżeli macie możliwość - komentujcie. Wywołujecie tym zawsze uśmiech na mojej twarzy :)
Przyjmuję także tematy na zamówienie. ŚMIAŁO WYPOWIADAJCIE SIĘ W KAŻDEJ SPRAWIE.Słowa krytyki zawsze motywują :)