czwartek, 7 lutego 2013

Recenzje kosmetyków - Wella Pro Series Repair Shampoo

Witam
Dziś recenzja szamponu Welli przeznaczonego do włosów zniszczonych.Szczerze powiedziawszy chyba każdemu "profesjonalne" kosmetyki kojarzą się z czymś drogim, ekstrawaganckim, czymś perłowym i pachnącym salonem fryzjerskim. Bardzo długo zbierałam się żeby kupić ten szampon i zrobić o nim recenzję.
Jeśli jesteście zainteresowani/ane to zapraszam!!! ( skala moich recenzji to 0-10 uwzględniam następujące kwestie)


ZAPACH - Niesamowity!!! Jeszcze nigdy żaden zapaszek szamponu nie spodobał mi się tak bardzo. Przypomina on kwiaty w połączeniu z jakimś egzotycznym owocem. Długo utrzymuje się na włosach , a mój cały pokój wypełnia się tą słodką nutą.
                                                          2 PUNKTY

KONSYSTENCJA - Szampon ma perłowy kolor ale nie jest aż tak kremowy jak np.szampony Dove. Bardzo dobrze się pieni i naprawdę potrzeba go odrobinkę żeby dobrze umyć nim włosy. Nie obciąża ich , nie skleja w strąki, ale jeśli ktoś ma BARDZO przetłuszczające się włosy to radzę uważać.
                                                          1.5 PUNKTA
CENA - Szampon normalnie kosztuje ok.13/14 zł ale w Rossmannie możemy go dostać za 9 zł po przecenie.Według mnie nie jest to dużo ponieważ dostajemy 500 ml szamponu który jest pierońsko wydajny i starczy nam na naprawdę długo.
                                                          2 PUNKTY

DOSTĘPNOŚĆ - Dostępny w większych sklepach wielobranżowych i kosmetycznych np. Auchan, Carrefour, Rossmann, Super Pharm itd. oraz małych sklepach kosmetycznych. Zawsze można go gdzieś spotkać i naprawdę nie ma problemu ze znalezieniem produktu.
                                                         2 PUNKTY
DZIAŁANIE - Szczerze powiedziawszy nie spodziewałam się cudów, oraz ich nie zauważyłam. Włosy faktycznie potrzebowały tego typu odżywienia szczególnie teraz kiedy pora roku nie jest wesoła. Dobrze się po nim rozczesują, są gładkie , miękkie, delikatne, puszyste, ładnie błyszczą. Nie spodziewajmy się jednak efektu WOW.
                                                         1 PUNKT


  8.5 / 10 Ogólnie rzecz biorąc szampon spełnia swoją rolę bardzo dobrze.Na pewno będę do niego powracać często ponieważ jest to fajny produkt, którym warto się zainteresować.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zależy mi na każdym moim czytelniku. Jeżeli macie możliwość - komentujcie. Wywołujecie tym zawsze uśmiech na mojej twarzy :)
Przyjmuję także tematy na zamówienie. ŚMIAŁO WYPOWIADAJCIE SIĘ W KAŻDEJ SPRAWIE.Słowa krytyki zawsze motywują :)