czwartek, 14 lutego 2013

Lista życzeń- tych włosowych i trochę mniej związanych z nimi :)

Każda z nas ma jakieś życzenie.Ja również......Dziś przedstawię wam moją listę życzeń ( życzenia włosowe i  mniej włosowe)

                                                      ŻYCZENIA WŁOSOWE


  • Mieć długie włosy.Do wymarzonej długości ( połowa pleców) brakuje mi jeszcze trochę ( czytaj dużo).Staram się jak mogę żeby ten proces zapuszczania przyśpieszyć. Mam nadzieję że kiedyś moje włosy będą długie :)

  • Przetestować produkty Kerastase. Z czystej ciekawości chciałabym wypróbować rzeczy ''z wyższej półki''.Niestety ich cena po prostu odstrasza.
  • Zagęścić moje włosy. Chociaż o te 2 cm w kucyku.Nie wiem czy w przypadku moich włosów to możliwe , bo chcę to zrobić w miarę naturalnie ( nie chodzi mi tutaj o treski czy inne sztuczne wytwory ludzkie)
  • Spotkać Anwen :).Wierzcie mi to nie jest żart. Jeszcze jej w Krakowie nie widziałam ( a jestem w nim bardzo często) ale jak tylko zobaczę to bez wahania poproszę o autograf i zrobię z nią masę zdjęć :)
  • Rozjaśnić włosy. Po lecie moje wlosy przybrały kolor typowo mysi. Chciałabym na wiosnę lekko je rozjaśnić.
                                                 ŻYCZENIA NIEWŁOSOWE

  • Wyjechać do USA. Od kilku lat wiążę z tym krajem swoją przyszłość.Wyjazd do Stanów jest jednym z moich największych marzeń.Nawet nie wiecie jak zazdroszczę osobom które tam mieszkają. Moi rodzice już nie mogą słuchać o przeprowadzeniu się do Ameryki.Mam na tym punkcie  absolutnego fioła :)

  • Nauczyć się perfekcyjnie mówić po angielsku.Jest to dla mnie bardzo ważna sprawa.Bardzo dużo   uczę się tego języka.Efekty są coraz lepsze ale jednak jeszcze czegoś brakuje :)
  • Pracować jako stewardessa . No i tu także kłania się angielski.Jest to moje marzenie od kilku lat. Bycie '' flying attendant'' to bardzo odpowiedzialna posesja ,ale mam nadzieję że dam rady.
  • Powtórzyć jeszcze raz wymianę do Danii. Ten tydzień w skandynawskim kraju był najlepszym tygodniem mojego życia.Niesamowici ludzie,atmosfera,piękny dom w którym mieszkałam.Niezapomniane wspomnienia. Bajka!!!

  • Maj,chcę już maj. Tak wtedy właśnie przyjadą znajomi z Danii już nie mogę się doczekać kiedy zobaczę ich wszystkich na lotnisku w Balicach.Ciekawe jakie będą ich miny gdy zobaczą ''polską rzeczywistość'' :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zależy mi na każdym moim czytelniku. Jeżeli macie możliwość - komentujcie. Wywołujecie tym zawsze uśmiech na mojej twarzy :)
Przyjmuję także tematy na zamówienie. ŚMIAŁO WYPOWIADAJCIE SIĘ W KAŻDEJ SPRAWIE.Słowa krytyki zawsze motywują :)