piątek, 8 lutego 2013

Kosmetyki miesiąca

Hej
Dziś mini-recenzje kosmetyków które używałam w tym miesiącu


Jak widzicie wcale nie było tego aż tak dużo:)

Zacznijmy od szamponów
  • Wella Pro Series Repair Shampoo - Bardzo fajny szampon używałam go prawie codziennie.Recenzja pojawiła się wczoraj.
  • Barwa Ziołowa Szampon Rumiankowy - Lubię szampony barwy . Jest to moja już X butelka. Dobrze oczyszczają włosy z silikonów.Używałam raz na 2 tygodnie.
  • Suchy szampon Batise - Kupiony w Anglii za 2.99 funta. Niestety niedostępny w polskich sklepach. Świetnie sprawdza się w swojej roli  i pozostawia prawdziwy push-up.
  • Szampon dla dzieci Babydream-Szampon do codziennego mycia za niską cenę. Może kiedyś do niego wrócę. Na razie muszę odpocząć.
                                                                ODŻYWKI I MASKI
  • Henna Treatment Wax maska do włosów- Świetna maska dostępna w Polsce.Tą akurat kupiłam w Anglii za 1 funta!!! Fantastycznie sprawdziła się w swojej roli.Niestety już ją wykończyłam.
  • Odżywka Alterra Granat i Aloes - Ukochana odżywka do włosów. Nigdy się z nią nie rozstanę.
  • Odżywka Hair Coif - Fajna odżywka bez spłukiwania. Nie obciąża i nie puszy włosów.
  • Maska Kallos Latte- Nawet jeśli byłaby beznadziejna to i tak kupiłabym ją dla samego zapachu.Świetnie nawilża włosy.Idealna.
                                                          WCIERKI
  • Joanna Rzepa- Bardzo ograniczyła moje przetłuszczanie włosów.Pojawiło sie mnóstwo baby hair a włosy rosną bardzo szybko.Niestety jest problem z dostępnością.
INNE
  • Olej kokosowy KTC- Bezzapachowy olej.Niestety nie mam o nim zdania.Jest zupełnie neutralny.
  • Jedwab CHI- Mój ulubieniec.Wszędzie z nim jeżdżę i nigdy nie rozstaję.
  • Gliceryna-Dodatek do masek i "szybkiego" olejowania.
  • Nafta Anna-Dodatek do masek własnej roboty
Buziaki
  •  
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zależy mi na każdym moim czytelniku. Jeżeli macie możliwość - komentujcie. Wywołujecie tym zawsze uśmiech na mojej twarzy :)
Przyjmuję także tematy na zamówienie. ŚMIAŁO WYPOWIADAJCIE SIĘ W KAŻDEJ SPRAWIE.Słowa krytyki zawsze motywują :)