niedziela, 24 lutego 2013

You've got me on my knees......

Wiecie co ??? Zdecydowałam że mój blog nie będzie kręcił się tylko wokół włosów.Chcę stworzyć bloga którego główną tematyką będą włosy przeplatane z pielęgnacją ciała , recenzjami itp..... Co wy na to??? Mimo wszystko tematy "włosowe" będą zajmowały ok. 80 % . Dlatego dziś chciałabym powiedzieć Wam coś o sobie.

1. Mam na imię Kasia.Mieszkam w małym miasteczku pomiędzy Krakowem (40 km) a Rabką - Zdrój ( 15 km
2.Chodzę jeszcze do szkoły. Moją zmorą jest matematyka ( nie żebym nie rozumiała , raczej boję się nauczycielki :))
3.Piszę do Was z notebooka HP Mini :)
4.Od najbliższego piątku opuszczę Was na kilka dni , ponieważ wybieram się w Alpy na narty.
5.Za czym najbardziej tęsknię ...... hmmm słońce, plaża,falowane włosy,duńczycy....
6.Moim ulubionym sklepem nieodwołalnie jest Rossmann i Bershka <3
7.Ulubiona firma kosmetyczna..... Ziaja, Dove, Farmona i L'oreal
8.Jestem raczej średniego wzrostu , bardzo drobna i raczej chuda...
9.Moją ulubioną książką są '' Igrzyska Śmierci"
10.Co właśnie robię ..... piszę posta, myślę o jutrzejszej rzezi w szkole , tęsknię za Danią....
11.Co zamierzam dziś robić....uczyć się z chemii, posłuchać czegoś dobrego na YT, naolejować włosy i zrobić sb maseczkę ahh i oglądnąć jakiś dobry film....

I żeby nie było że nie dodałam nic o włosach to pokażę Wam  te cudeńka.......

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zależy mi na każdym moim czytelniku. Jeżeli macie możliwość - komentujcie. Wywołujecie tym zawsze uśmiech na mojej twarzy :)
Przyjmuję także tematy na zamówienie. ŚMIAŁO WYPOWIADAJCIE SIĘ W KAŻDEJ SPRAWIE.Słowa krytyki zawsze motywują :)