wtorek, 19 lutego 2013

Maseczka z henną w roli głównej

Dziś pierwsze co zrobiłam zaraz po wyjściu ze szkoły to popędziłam ( była ze mna Dominika ) do mojego ulubionego sklepu kosmetycznego.Postanowiłam się nagrodzić za złapaną 4 z matmy i kupiłam hennę do włosów firmy ELD. Kosztowała mnie całe 3.60 zł.Wiem że wiele z Was narzeka że nie może nigdzie naleźć tego specyfiku.Ja na szczęście nie mam z tym problemu bo w kosmetycznym jest ona zawsze dostępna chyba już od 15 lat ale niestety mało kto się nią interesuje.Tak czy siak w koszyczku było tak dużo kolorów że nie wiedziałam na który się zdecydować.Blondu akurat nie było ( a szkoda bo troszkę bym mój szaro-mysi rozjaśniła) więc wzięłam kasztan.Zresztą nie ma to znaczenia bo nie zamierzam zmieniać koloru moich włosów.Wybrałam jednak ten najbardziej zbliżony i Wam też polecam to zrobić.
Więc po co kupuję hennę???

Ten wschodni specyfik znany jest przede wszystkim przez mieszkanki czarujących Indii.Każda z Nas widziała film rodem z Bollywood.Nie wiem jak wy ale mnie zawsze zachwycają włosy hindusek.Piękne,błyszczące,czarne i grube.Czy więcej potrzeba do szczęścia???Niemniej jednak ja nie mam zamiaru zmieniać koloru i nie będę miała bezpośredniego kontaktu z henną.

  1. Co będę robić???

Mam zamiar zrobić maskę do włosów na bazie henny, która sprawi że kudełki będą grubsze i bardziej błyszczące

                             PRZEPIS MA MASKĘ Z HENNĄ W ROLI GŁÓWNEJ

  • 1 łyżka henny o kolorze zbliżonym do waszego ( wszystko zależy od długości włosów)
  • 1 łyżka ciepłej wody
  • 2 łyżki odżywki lub maski
  • 1 łyżka dowolnego oleju
  • 10 kropel gliceryny

Wszystko ze sobą łączymy i dokładnie mieszamy.  Rozczesujemy włosy i nakładamy maseczkę.Rozczesujemy włosy grzebieniem z szerokimi zębami i całość wkładamy pod czepek i ręcznik.Możemy też podgrzać całość suszarką. Trzymamy na włosach od 15 do 30 minut a następnie glowę myjemy normalnie szamponem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zależy mi na każdym moim czytelniku. Jeżeli macie możliwość - komentujcie. Wywołujecie tym zawsze uśmiech na mojej twarzy :)
Przyjmuję także tematy na zamówienie. ŚMIAŁO WYPOWIADAJCIE SIĘ W KAŻDEJ SPRAWIE.Słowa krytyki zawsze motywują :)