sobota, 16 marca 2013

Co zrobić aby moje włosy lśniły ???


 Alzzir

Moje włosy są bardzo matowe mimo używania odżywek i dobrych szamponów.Poradź mi co zrobić aby lśniły.
                                                                                                   Anonim

Dostałam od jednej z Was takiego maila i przyszedł mi na myśl post z tym właśnie tematem.Jest mi bardzo miło że wysyłacie do mnie wiadomości z prośbą o poradę , dlatego stwierdziłam że każdy problem będę starała się umieszczać na blogu i robić o nim osobny wpis.Co wy na to ???

                         DROGI ANONIMIE I DZIEWCZĘTA Z TYM SAMYM PROBLEMEM

  • Nie wpadajcie w panikę, ponieważ to jeszcze nie koniec świata :) Włosy można zmusić do lśnienia tylko trzeba je odpowiednim sposobem "przydusić"
  • Po pierwsze zastanówmy się jak ciepłą wodą myjemy włosy. Może to ona właśnie jest głównym prowodyrem problemu.Włosy powinnyśmy myć w wodzie letniej lub chłodnej. Jeżeli naprawdę nie możemy się do tego zmusić to przynajmniej ostatnie płukanie wykonajmy chłodną H2O.
  • Po drugie po każdym myciu nakładajmy odżywkę która dostarczy włosom składników odżywczych i delikatnie zamknie łuski.
  • Po trzecie nie rezygnujmy z silikonów ponieważ one potrafią sprawić że włosy lśnią i są miękkie.
  • Po czwarte wykonujmy płukanki np. zimną wodą, zimną wodą z cytryną lub octem,pokrzywową, łopinową itd. które domkną nam łuski włosów. Przepisy na płukanki podam na dole.
  • Po piąte olejujmy włosy nawet na całą noc
  • Po szóste wiążmy włosy na noc
  • Po siódme używajmy jedwabiu lub odżywki bez spłukiwania po każdym myciu ponieważ ostatecznie domkniemy łuski.
  • Po ósme susz włosy tylko zimnym powietrzem.
  • Po dziewiąte zrezygnuj z prostownicy.
A teraz przepisy na płukanki
  • płukanka z cytryną - 1/2 cytryny wycisnąć do 1 litra zimnej/chłodnej wody i wykonać ostatnie płukanie.
  • płukanka octowa- 2 łyżki octu (każdy oprócz spirytusowego) dolać do 1 litra zimnej/chłodnej wody i wykonać ostatnie płukanie
  • płukanka pokrzywowa - 2 torebki pokrzywy gotować w 1 litrze wody przez 15 minut. Odstawić do całkowitego ostygnięcia. Wykonać ostatnie płukanie.
  • płukanka skrzypowa - 2 torebki skrzypu gotować w 1 litrze wody przez 15 minut. Odstawić do całkowitego ostygnięcia.Wykonać ostatnie płukanie.
  • płukanka mleczna - 1 szklankę mleka wymieszać z 1 litrem wody.Wykonać ostanie płukanie.
Mam nadzieję że pomogłam.Pozdrawiam serdecznie i polecam się na przyszłość.
A Was moje drogie czytelniczki zapraszam do pisania maili na adres katbunny@poczta.onet.pl . Gwarantuję że odpowiem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zależy mi na każdym moim czytelniku. Jeżeli macie możliwość - komentujcie. Wywołujecie tym zawsze uśmiech na mojej twarzy :)
Przyjmuję także tematy na zamówienie. ŚMIAŁO WYPOWIADAJCIE SIĘ W KAŻDEJ SPRAWIE.Słowa krytyki zawsze motywują :)