wtorek, 26 marca 2013



Nie ma piękniejszych włosów niż loki. Kręconowłose dziewczęta to największe szczęściary na świecie.Niestety tak to już jest że loki się prostuje a proste się kręci. Dziś sprzedam Wam mój patent na loki bez ciepła.

Co będzie nam potrzebne ???

  • 20 kredek 
  • spinki żabki
  • plastikowe gumeczki do włosów
  • grzebień z szerokimi zębami
  • pianka do włosów/żel lniany
  • włosy :) najlepiej delikatnie wilgotne
  • para rąk
Co robimy ???

  1. Na wilgotne włosy nakładamy trochę pianki/żelu lnianego
  2. Bardzo dokładnie rozczesujemy
  3. Dzielimy włosy na dość cienkie pasma
  4. Na kredkę nawijamy pasmo zaczynając od końcówek i bardzo dokładnie przypinamy kredkę z włosami gumeczkami i spinkami
  5. Czynność nr.4 powtarzamy aż nawiniemy wszystkie włosy
  6. Zostawiamy na 2-3 godziny lub możemy użyć suszarkę i wtedy wystarczy 1 godzina
  7. Po upływie czasu wszystko delikatnie ściągamy i przeczesujemy włosy palcami
  8. Dla utrwalenia fryzury możemy delikatnie spryskać je lakierem
P.S Efekt na moich włosach wyszedł bardzo podobny jak u dziewczyny na zdjęciu. Niestety nie zrobiłam zdjęcia. I tu pytanie do Was : chcecie częściej oglądać moje włosy ???

3 komentarze:

  1. Zawsze wolę zobaczyć jaki jest efekt na włosach bloggerki, więc jak najbardziej tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za opinię.Postaram się dodawać więcej zdjęć :P

      Usuń
  2. Mam takie same zdanie. Poza tym lepiej zobaczyć realny efekt - mnie to na przykład motywuje i sprawia ze mam chęć sama wypróbować dany patent :)

    OdpowiedzUsuń

Zależy mi na każdym moim czytelniku. Jeżeli macie możliwość - komentujcie. Wywołujecie tym zawsze uśmiech na mojej twarzy :)
Przyjmuję także tematy na zamówienie. ŚMIAŁO WYPOWIADAJCIE SIĘ W KAŻDEJ SPRAWIE.Słowa krytyki zawsze motywują :)