sobota, 30 marca 2013

Najlepsze produkty dla zniszczonych włosów

Jak Wam mijają Święta moi kochani ??? Mi wyjątkowo dobrze............. jest naprawdę fajnie.
Wchodziłyście kiedyś może na chatroulette.com ??? Jeśli nie to koniecznie obczajcie.Można spotkać naprawdę fajnych i normalnych ludzi. Przechodząc do tematu pokażę Wam produkty które moim (ale nie tylko bo wizażowym też) zdaniem świetnie sprawują się przy zniszczonych włosach

Szampony
                                            
Szampon Welli naprawdę sprawdza się świetnie przy zniszczonych włosach.Dostępny w każdejdrogerii za 11-13 zł. Jego recenzję znajdziecie tu KLIK.

                                           
Dove Oil Care- również słyszałam o nim wiele dobrego. Moja butelka czeka w szafce. Dostępny w drogeriach za 11-13 zł.

                                            
Quilibra szampon aloesowy- chyba nie ma osoby która o tym szamponie nie słyszała. Zbiera znakomite oceny na wizażu.Ja jeszcze go nie wypróbowałam ale wiem że jest dostępny u nas w aptece.

Odżywki 

                                        \
Bardzo popularna odżywka w blogosferze.Dostaniecie ją w drogeriach za ok.7 zł. Pięknie nawilża i pozostawia śliczny błysk. Niedługo zrobię jej recenzję.

                                       
Alterra granat i aloes- dostępna tylko w Rossmannie za 9 zł. Przepięknie nawilża i regeneruje.

                                      
Nivea Long Repair- również bardzo przyjemna odżywka dostępna w drogerii za 8-9 zł.

Maski
                                 
Maski Pilomwax- Jedne z najlepszych masek do włosów które potrafią wniknąć głęboko we włosy i  je zregenerować. Kosztują ok 20 zł w sklepach zielarskich i aptekach.

                           
Angielski Wax- działanie ma prawie identyczne jak Pilomwax. Dostępny przez internet a także w funciaku za......1 funta

                                   
Biowax- Nigdy nie próbowałam tych masek ale również czytałam o nich wiele dobrego. Kosztują ok.20 zł w sklepie zielarskim lub aptece.

Oleje 
                                                  
Olej kokosowy jako jeden z niewielu potrafi wniknąć wgłąb włosa i go zregenerować.Dostępny w sklepach ze zdrową i zagraniczną żywnością. Ewentualnie z większych supermarketach. Kosztuje 11-30 zł.

                                                            \
Nie chodzi mi tutaj tylko i wyłącznie o Dabur Amlę. Świetny olej do włosów i skóry głowy który naprawdę mi pomógł. Koszt to 9-30 zł w sklepie zielarskim, sklepie fryzjerskim lub internetowym.


                               

                        

9 komentarzy:

  1. Posiadam odżywkę z Nivei i sprawdza się całkiem dobrze. Ładnie wygładza włosy i nadaje im blasku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego polecasz produkty których sama nie wypróbowałaś? ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się to rzuciło w oczy. nie pisz postów na siłę...

      Usuń
    2. Na początku napisałam że " Przechodząc do tematu pokażę Wam produkty które moim (ale nie tylko bo wizażowym też) zdaniem świetnie sprawują się przy zniszczonych włosach".Oceny produktów których nie stosowałam podsumowywałam z wizażu. A poza tym to nie były recenzje produktów tylko NAJLEPSZE PRODUKTY DO WŁOSÓW ZNISZCZONYCH

      Usuń
  3. Jedną z moich ulubionych masek jest właśnie maska z Biovaxa a dzis kupiłam odżywkę Alterry i będę ją testować w kwietniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że sprawdzi się równie dobrze :)

      Usuń
  4. Alterrę można kupić tylko i wyłącznie w Rossmanie? :/

    OdpowiedzUsuń

Zależy mi na każdym moim czytelniku. Jeżeli macie możliwość - komentujcie. Wywołujecie tym zawsze uśmiech na mojej twarzy :)
Przyjmuję także tematy na zamówienie. ŚMIAŁO WYPOWIADAJCIE SIĘ W KAŻDEJ SPRAWIE.Słowa krytyki zawsze motywują :)