czwartek, 28 marca 2013

Najlepsze sposoby na przyśpieszenie porostu

                                      
cola3
                                                           ZBILANSOWANA DIETA
Nie oszukujmy się nic nie zastąpi dobrej diety.Niestety coraz więcej osób nie ma poprostu czasu żeby dobrze się odżywiać.Postarajmy się jednak spożywać więcej warzyw ( pietruszka,marchewka), owoców (jabłka.gruszki,śliwki,truskawki) , ryb,pełnoziarnistego pieczywa.Nie zapominajmy o piciu dużej ilości wody.
                                                          SUPLEMENTY DIETY
Za każdym razem kiedy włączam telewizję lub radio atakuje mnie reklama Belissy lub innego specyfiku który ma ''wzmocnić nasze włosy,skórę i paznokcie'' Akurat w kwestii Belissy nie umiem się wypowiedzieć ponieważ nigdy jej nie brałam.Miałam i mam jednak przygodę z Humavitem ''skrzyp i pokrzywa'' ( jego recenzja pojawi się wkrótce).Ten specyfiknaprawdę wzmocnił moje włosy.Prawie wogóle nie wypadały. Kolejnym eksperymentem było CP . Moje włosy rosły jak szalone.Pojawiło się też dużo baby hair.
                                                          SKRZYPOKRZYWA
Piję ją już 2 miesiące.Przyznam z dumą że nie opuściłam żadnego kubka tego naparu :).Moje włosy rosną teraz naprawdę szybko ( efekty zobaczycie na podsumowaniu tego miesiąca). 1 torebkę skrzypu zalewam kubkiem wrzącej wody i gotuję przez 15 minut , następnie dodaję 1 torebkę pokrzywy i gotuję jeszcze 5 minut.Wszystko zostawiam do zaparzenia , a następnie delektuję się pysznym smakiem ziółek. O skrzypokrzywie co nieco naskrobałam KLIK
                                                              DROŻDŻE
Moja przygoda z drożdżami dobiegła końca po 3 dniach , kiedy stwierdziłam że nie ma sensu się tak katować. Po prostu napój drożdżówy smakuje tak okropnie (mimo wielu wielu prób przechytrzenia tego smaku) że po prostu nie dam rady.Absolutnie nie chcę was zniechęcać bo wiem że wiele z dziewcząt bardzo lubi smak drożdży.Potwierdzeniem tego będzie ilość osób które biorą udział w drożdżowych akcjach u np.Anwen. 
1/4 kostki drożdży ( polecam te z Biedronki) zalewamy 1 szklanką wrzącej wody i odstawiamy do ostygniecia.Możemy je pić same lub z dodatkami . O drożdżach pisałam KLIK



                                                                                                                                              WCIERKI
Wcierki mogą zmniejszać przetłuszczanie się skóry głowy,zmniejszyć lub zredukować wypadanie włosów,przyśpieszyć porost.U mnie najlepiej sprawdziły się 
  • Capitavit ( recenzja w przyszłym tygodniu)
  • Joanna Rzepa ( recenzja w przyszłym tyg.)
  • homemade kozieradka
  • woda brzozowa 
Jeśli jednak macie bardzo wrażliwą skórę głowy to proponuję używać własnoręcznie zrobionych wcierek do skóry głowy. Wcierki powinnyśmy  aplikować na skalp po każdym myciu co najmniej 3 razy w tygodniu. Należy też pamiętać o delikatnym masażu opuszkami palców.
                                                                                                                                MASAŻ SKÓRY GŁOWY
Jest to bardzo skuteczna metoda.Pobudza ona mieszki włosowe do wzrostu.Masaż należy wykonywać codziennie przez ok.5-6 minut aż poczujemy delikatne mrowienie na głowie.
                                                                                                                        ODPOWIEDNIE ZABEZPIECZANIE KOŃCÓWEK
Ta metoda nie przyśpieszy nam wzrostu , lecz sprawi że końcówki nie będą się rozdwajać  i kruszyć.Należy do tego stosować silikonowe sera .Bardzo możliwe że właśnie dlatego nie możecie zapuścić włosó do wymarzonej długości.Według mnie zapuszczanie włosów powinnyśmy zaczynać od podcięcia końcówek. 
 

Pozdrawiam Was serdecznie!!!

6 komentarzy:

  1. Myślę właśnie nad "kuracją" CP a do drożdży nikt mnie nie przekona... ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak myślałam. Ale ostatnio będąc w Biedronce i stojąc przy lodówkach pomyślałam "a co tam, spróbować drugi raz nie zaszkodzi" i naprawdę mi zasmakowały

      Usuń
  2. A ja zastanawiam się nad piciem drożdży, bo uwielbiam ich zapach(jak np. robię placek to aż mam ochotę coś zjeść ;p ) ale boję się o efektach ubocznych, bo mam wrażliwy żołądek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dokładnie tak samo. Nikt nie lubi zapachu drożdży w mojej rodzinie tylko ja :) Jeżeli masz wrażliwy żołądek to polecam ci próbę z 1/5 kostki drożdży na sam początek. Ewentualnie tabletki drożdżowe :)

      Usuń
  3. Moje włosy nie dosięgają jeszcze końca łopatek, a już czuję że osiągnęły swoją maksymalną długość, od jakiegoś czasu w ogóle nie chcą się ruszyć...
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie nie panikuj.....................na pewno urosną :)

      Usuń

Zależy mi na każdym moim czytelniku. Jeżeli macie możliwość - komentujcie. Wywołujecie tym zawsze uśmiech na mojej twarzy :)
Przyjmuję także tematy na zamówienie. ŚMIAŁO WYPOWIADAJCIE SIĘ W KAŻDEJ SPRAWIE.Słowa krytyki zawsze motywują :)