niedziela, 10 marca 2013

Nowy sposób na przetłuszczające się włosy- talk



Wczoraj pojawił się mój blog w zupełnie nowej odsłonie graficznej.Mam nadzieję że Wam się podoba :)
Namęczyłam się strasznie żeby coś pozmieniać ( informatykiem to ja na pewno nie będę).Przy okazji piątkowego wracania ze szkoły wpadłam na sekundę do apteki i kupiłam sobie......zwykły talk za 3.50 zł
Nie spodziewałam się cudów............a trzeba było.Pierwsze wrażenie po otwarciu-biały bezzapachowy puder.Wysypałam go trochę na głowę  i kolistymi ruchami wtarłam. Co dziwne nie został taki dziwny nalot jak po suchym szamponie Bataise. Cały tłuszcz z włosów zniknął.Pojawiła się megaaa objętość i włosy wygladały jak zaraz po umyciu.Teraz nie muszę ich myć codziennie ( heeeejjj hooooo).Nawet nie wiecie jaka jestem szczęśliwa. I

TALK

  •  łatwo dostępny
  •  bardzo tani ( prawie 4-krotnie tańszy od suchego szamponu)
  • nie podrażnia skóry ( można go stosować u niemowlaków)
  • znacznie przedłuża świeżość włosów
  • jest bezzapachowy
  • nie zostawia białego nalotu jak przy niektórych suchych szamponach
Pozdrawiam Was serdecznie

4 komentarze:

  1. bardzo ciekawie piszesz, dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie: http://pain-is-fucked-but-learns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Mam nadzieję że wszystkie moje posty przypadną Ci do gustu

    OdpowiedzUsuń
  3. nie słyszałam o sposobie z talkiem , ale za tak niska cene chyba powinnam sie skusic i wypróbować :) A jaki masz kolor włosów ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Blond na dole ( który powoli robi się rudy) i odrosty ok. 10 cm czarne ( nie wiem dlaczego nigdy nie fabowałam włosów) Dosyć fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Zależy mi na każdym moim czytelniku. Jeżeli macie możliwość - komentujcie. Wywołujecie tym zawsze uśmiech na mojej twarzy :)
Przyjmuję także tematy na zamówienie. ŚMIAŁO WYPOWIADAJCIE SIĘ W KAŻDEJ SPRAWIE.Słowa krytyki zawsze motywują :)